wtorek, 11 czerwca 2013

Magiczne słowa.

Słowa ` Kocham Cię ` bardzo wiele dla mnie znaczą. To coś, czego nie da się opisać. Bezcenne uczucie. Nie mówię tego każdemu. Więc jeśli kiedykolwiek usłyszysz z moich ust ` Kocham Cię ` to wiedz, że jestem w stanie oddać za Ciebie życie.

♥ Bloody ♥ Sandie ♥ Eliza ♥ Daria ♥ Maja ♥ Ola ♥ Klaudia ♥ Natalia ♥
Zawsze będziecie dla mnie ważne. Bez względu na wszystko. Nie ważne, że dwoje z Was mnie właśnie nienawidzi.
Wybaczycie jak zniknę?
Kocham Was.




To nic.
Muszę zniknąć.
Jak najszybciej.


5 komentarzy:

  1. Ojj koochanie, a ja mówię Ci po raz enty, że nie zasługuję, żeby słyszeć te słowa ♥ Ty masz mi tu kurwa zostać, nigdzie masz mi kuźwa nie iść, rozumiesz? :'3 Kocham Cię, moja Ty przyjaciółeczko najukochańsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem kłamstwem.
    Żegnaj moja Księżniczko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Też Cię kocham. Wybacz, ale na zapytaj tym razem to nie próba. Pamiętaj, że jesteś w moim sercu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz mnie zostawić. Jeśli jeszcze Ty odejdziesz... Nie, nie. Znikam.

      Usuń
  4. Przepraszam, ja już chyba dłużej nie potrafię. Wybacz mi.

    OdpowiedzUsuń