czwartek, 13 czerwca 2013

Dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do udanych. Spacer z przyjaciółmi, uścisk drugiej osoby, komplement. I najpiękniejsze słowa : kocham cię, nigdy cię nie zostawię. Tak niewiele potrzeba do szczęścia. Wystarczy chcieć. Jednak to przykre, że osoba którą kiedyś kochałam, przechodzi obojętnie udając, że mnie nie zauważa. Czy zwykłe ` cześć ` to tak dużo ? Mówię o moim byłym. Obecnie jest mi cholernie obojętny. Czasami jak wpadnie mi na myśl, żal mi go, jak go potraktowałam. Teraz wiem, że dobrze zrobiłam. Nie jesteśmy razem. Nasz związek był błędem. Przyjaźń była wspaniała, ale stan zakochania i coś więcej.. to był koszmar. Kończąc to i tak cieszę się, że pojawił się w moim życiu. Każda znajomość uczy człowieka czegoś nowego.
Przestaję tęsknić, zaczynam kochać.
Kochać, kochać..


4 komentarze:

  1. Dla mnie dzień również był udany,bo był z jedną z najważniejszych osób w moim życiu.Też Cię kocham miśku<3 ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój najdroższy skarbuś <3

      Usuń
    2. Wiem ;*. Ty moim misiem <3 Kocham Cie strasznie ;D

      Usuń
  2. "Każda znajomość uczy człowieka czegoś nowego." Oj tak szczera prawda ! Nie na co żałować, trzeba żyć dalej ...

    "Nigdy nie żałuj znajomości z kimś przez kogo byłeś chociaż przez chwilę szczęśliwy ..."

    OdpowiedzUsuń